/
x

ITSM

მართვის სისტემების დაეხმარება ადმინისტრატორებს ყველა IT სისტემის და სერვერის  მონიტორინგში, რომ ჩაერთონ მათ მომსახურებასა და კონფიგურაციაში.
ამავე სფეროშია განთავსებული მართვის ინციდენტის ამოცანები , მომხმარებლის მოთხოვნის დამუშავება და ხელმისაწვდომობა.

მართვის საუკეთესო პრაქტიკა აღწერილია ITIL სახელმძღვანელოებში.

  • IT მომსახურების ავტომატიზირებული მართვა , Service Desk
  • ბიზნესის უწყვეტობა, DRP გეგმები, სარეზერვო კოპირება.
  • მონიტორინგის ხელმისაწვდომობა და შესრულება, ქსელის ინფრასტრუქტურის ელემენტები, პროგრამები, კონფიგურაციის მართვა.