/
x

მთავარი / კომპანიის შესახებ / სიახლეები / ურადღება❗️❗️❗️ Free Legacy G Suite- ის (ex. Google Apps) მომხმარებლები დაბლოკვის საფრთხის ქვეშ არიან!!!

ურადღება❗️❗️❗️ Free Legacy G Suite- ის (ex. Google Apps) მომხმარებლები დაბლოკვის საფრთხის ქვეშ არიან!!!

11.01.2018

ურადღება❗️❗️❗️
Free Legacy G Suite- ის (ex. Google Apps) მომხმარებლები დაბლოკვის საფრთხის ქვეშ არიან!!!
ცნობილი გახდა, რომ 2017 წლის დეკემბრიდან მსოფლიოს მასშტაბით Legacy G Suite(ex.Google Apps) -ის უფასო ექაუნთების გაუქმების მასობრივი შემთხვევები დაფიქსირდა.
მომხმარებლების დიდი ნაწილი გაფრთხილების გარეშე დაიბლოკა, და ზოგ მომხმარებელს მიეცა 15 დღე ინფორმაციის შენახვისთვის.

ადმინისტრატორებმა შემდეგი სახის წერილი მიიღეს:
Hello Administrators,
It appears your G Suite account was acquired from an unauthorized reseller who provided these services in violation of Google’s Terms of Service. This means that we must close your existing account, and you will be required to register a new one to continue using G Suite.

To avoid future issues, you need to know:

We’re closing your existing G Suite account on 2017-12-14.
You can still save your data so that it will be available to you after your account is closed. You must migrate your data no later than 2017-12-10 or it will be deleted.
To continue using our services, you can register a new G Suite account and your first 14 days will be free, along with support for the duration of the subscription. If you have saved data from your old G Suite account prior to the deadline above, you will be able to migrate that data into your new account.

We apologize for any inconvenience. 
Sincerely,
The G Suite Team

Legacy ექაუნთებს არ აქვს პრიორიტეტული მხარდაჭერა, ამიტომ ისინი ყველა მომხმარებელს აგზავნიან ფორუმზე, სადაც განმარტება მწირედ არის მოცემული: „თქვენი ექაუნთი შეძენილი არის არაავტორიზირებული reseller-ისგან და ამიტომ თქვენი დომეინი არ შეესაბამება გამოყენების წესებს და იქნება გამორთული“.

როგორ უნდა მოიქცეთ თუ გაგეთიშათ ექაუნთი?

თუ ექაუნთი გათიშული გაქვთ გაფრთხილების გარეშე და მონაცემების გადარჩენა გსურთ - თქვენ აუცილებლად უნდა დაუკავშირდეთ Premier support-ს და სთხოვოთ თქვენი ექაუნთის რამოდენიმე დღით ჩართვა. ასევე შესაძლებელია დაბლოკილი ინფორმაციის აღდგენა reseller-ის დახმარებით, მაგალითად Softline - მოხარული ვიქნებით დაგეხმაროთ. დაგვიკავშირდით info.ge@softlinegroup.com